Uchwały

Uchwały podjęte przez Radę Nadzorczą w 2014 r.

 

Uchwała nr 1/2014 z dnia 28.01.2014 r. w sprawie zmiany wysokości opłat za lokale mieszkalne.

 

Uchwały podjęte przez Radę Nadzorczą w 2013 r.

 

Uchwała nr 1/2013 z dnia 17.01.2013 r. w sprawie zatwierdzenia wykonania Planu Finansowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku za 2012 rok.

Uchwała nr 2/2013 z dnia 17.01.2013 r. w sprawie zatwierdzenia Planu Finansowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku na 2013 rok.

Uchwała nr 4/2013 z dnia 11.03.2013 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu rozliczania opłat za zimną, ciepłą wodę oraz odprowadzania ścieków w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku.

Uchwała nr 5/2013 z dnia 22.04.2013 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu porządku domowego obowiązującego mieszkańców w Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku.

Uchwała nr 6/2013 z dnia 17.05.2013 r. w sprawie oceny Sprawozdania Finansowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku za 2012 rok.

Uchwała nr 7/2013 z dnia 04.06.2013 r. w sprawie oceny Sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku za 2012 rok

Uchwała nr 8/2013 z dnia 18.11.2013 r. w sprawie zmian w wysokości opłat na fundusz remontowy budynków przy ul. Hubalczyków 14A i 14B.

 Uchwała nr 9/2013 z dnia 17.12.2013 r. w sprawie przyznania członkom Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku premii uznaniowej za 2013 rok.

 

Uchwały podjęte przez Radę Nadzorczą w 2012 r.

 

Uchwała nr 1/2012 z dnia 27.02.2012 r. w sprawie odwołania J. S. M. ze stanowiska Członka Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku oraz rozwiązania z nim umowy zlecenia.

Uchwała nr 2/2012 z dnia 27.02.2012 r. w sprawie wyznaczenia Członka Rady Nadzorczej pani J. C. do czasowego pełnienia funkcji Członka Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku.

Uchwała nr 3/2012 z dnia 29.03.2012 r. w sprawie uchwalenia znowelizowanej struktury organizacyjnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku.

Uchwała nr 4/2012 z dnia 29.03.2012 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku.

Uchwała nr 5/2012 z dnia 23.04.2012 r. w sprawie zatwierdzenia Planu Finansowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku na 2012 rok.

Uchwała nr 6/2012 z dnia 16.05.2012 r. w sprawie oceny Sprawozdania Finansowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku za 2011 rok.

Uchwała nr 7/2012 z dnia 16.05.2012 r. w sprawie oceny Sprawozdania Zarządu z działalności Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku za 2011 rok.

Uchwała nr 8/2012 z dnia 27.08.2012 r. w sprawie podpisania aneksu do umowy z członkiem Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku.
  

Uchwały podjęte przez Radę Nadzorczą w 2011 r.

 

Uchwała nr 1/2011 z dnia 25.01.2011 r. w sprawie uchwalenia znowelizowanej struktury organizacyjnej Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku, obowiązującą od dnia 01.01.2011 roku.

Uchwała nr 2/11 z dnia 22.02.2011 r. w sprawie zatwierdzenia Planu Finansowego Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” na 2011 rok.

Uchwała nr 3/2011 z dnia 27.04.2011 r. w sprawie ustalenia terminu Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni na dzień 30.06.2011 roku, godzina 17:00 , w Sali konferencyjnej Spółdzielni.

Uchwała nr 1/2011 z dnia 05.07.2011 r. w sprawie wyboru Prezydium Rady Nadzorczej.

Uchwała nr 2/2011 z dnia 05.07.2011 r. w sprawie wyznaczenia członków Rady Nadzorczej do czasowego pełnienia funkcji członków Zarządu.

Uchwała nr 3/2011 z dnia 30.08.2011 r. w sprawie powołania członków Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku.

Uchwała nr 4/2011 z dnia 30.08.2011 r. w sprawie wysokości wynagrodzenia członków Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku odwołanych przez Walne Zgromadzenie w dniu 30.06.2011 r.

Uchwała nr 5/2011 z dnia 30.08.2011 r. w sprawie wysokości wynagrodzenia członka Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku, który złożył rezygnację z pełnionej funkcji w dniu 05.07.2011 r.

Uchwała nr 6/2011 z dnia 24.10.2011 r. w sprawie żądania zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków SM Razem w Słupsku

Uchwała nr 7/2011 z dnia 24.10.2011 r. w sprawie żądania zwołania Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków SM Razem w Słupsku

Uchwała nr 8/2011 z dnia 19.12.2011 r. w sprawie podpisania aneksów do umów z członkami Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku

 

Uchwały podjęte przez Radę Nadzorczą w 2010 r.
 

Uchwała nr 1/10 z dnia 08.02.2010 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Zarządu Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku, ul. Hubalczyków 14.

Uchwała nr 2/10 z dnia 09.03.2010 r. w sprawie zatwierdzenia zaproponowanego przez Zarząd Planu Finansowego Spółdzielni „Razem” na 2010 r.

Uchwała nr 3/2010 z dnia 06.04.2010 r. w sprawie zatwierdzenia rozliczenia kosztów budowy zadania inwestycyjnego, w skład którego wchodzi budynek mieszkalny, wielorodzinny przy ul. Hubalczyków 14a i 14b wraz z uzbrojeniem, zagospodarowaniem terenu i rewitalizacją na działce nr 188/37 oraz w sprawie uchwalenia wysokości wkładów budowlanych.

Uchwała nr 4/2010 z dnia 26.05.2010 r. w sprawie ustalenia terminu Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni na dzień 30.06.2010 roku, godz. 17:00.

Uchwała nr 5/2010 z dnia 26.05.2010 r. w sprawie zatwierdzenia ostatecznego rozliczenia inwestycji pod nazwą „Budynek wielorodzinny przy ul. Hubalczyków 14A, 14B w Słupsku” oraz w sprawie uchwalenia wysokości wkładów budowlanych.

Uchwała nr 6/2010 z dnia 26.05.2010 r. w sprawie rozliczenia wartości gruntów zabudowanych budynkami A i B przy ul. Hubalczyków 14 w Słupsku.

Uchwała nr 7/2010 z dnia 26.05.2010 r. w sprawie przyznania członkom Zarządu jednorazowej premii.
Uchwała nr 8/2010 z dnia 26.05.2010 r. w sprawie ustalenia wysokości poborów dla poszczególnych członków Zarządu Spółdzielni.

Uchwała nr 9/10 z dnia 26.05.2010 r. w sprawie uchwalenia struktury organizacyjnej dla służb etatowych Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem”.

Uchwała nr 10/10 z dnia 26.05.2010 r. w sprawie dokonania podziału kosztów lustracji: 70% zostanie pokryte z inwestycji budowlanej, 30% z pozostałej działalności.

Uchwała nr 11/10 z dnia 22.06.2010 r. w sprawie uchwalenie Regulaminu Gospodarki Finansowej Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku.

Uchwała nr 12/10 z dnia 22.06.2010 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Obowiązków Spółdzielni i Członków w zakresie napraw wew. lokali.

Uchwała nr 13/10 z dnia 20.07.2010 r. w sprawie uchwalenia wysokości opłat eksploatacyjnych dla członków Spółdzielni w wysokości 2,00 zł/m² powierzchni lokali: odrębnej własności, spółdzielczej własności, użytkowych oraz 2,80 zł/m² powierzchni dla właścicieli, którzy nie są członkami Spółdzielni.

Uchwała nr 14/2010 z dnia 20.07.2010 r. w sprawie podjęcia decyzji o zamontowaniu hydroforni we wszystkich budynkach Spółdzielni.

Uchwała nr 15/2010 z dnia 20.07.2010 r. w sprawie przeksięgowania nadwyżki finansowej (w wysokości 155.099,20 zł) nad wkładem budowlanym uzyskanym ze sprzedaży lokali w budynkach 12 i 14, na fundusz remontowy, dotyczący tych budynków.

Uchwała nr 16/2010 z dnia 15.12.2010 r. w sprawie wysokości poborów dla poszczególnych członków Spółdzielni.

 

Uchwały podjęte przez Radę Nadzorczą w 2009 r.

 

Uchwała nr 1/09 z dnia 16.02.2009 r. w sprawie zatwierdzenia Planu Gospodarczego Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” na rok 2009.

Uchwała nr 2/09 z dnia 12.03.2009 r. na ustny wniosek Zarządu Spółdzielni dotycząca opłat za miejsca parkingowe, Rada Nadzorcza postanawia wprowadzić sprzedaż pilotów do bramy wjazdowej dla wszystkich chętnych lokatorów, natomiast miejsca parkingowe pozostawić bez przydziału.

Uchwała nr 3/09 z dnia 12.05.2009 r. w sprawie ustalenia terminu Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni na dzień 29.06.2009 roku, godzina 17:00.

Uchwała nr 4/09 z dnia 14.05.2009 r. w sprawie wymiany wodomierzy ciepłej i zimnej wody we wszystkich pionach lokali mieszkalnych w budynkach 12 i 14.

Uchwała nr 5/09 z dnia 12.08.2009 r. w sprawie zdjęcia blokady z 4 miejsc parkingowych, a 1 miejsce pozostawić do dyspozycji Zarządu Spółdzielni.

Uchwała nr 6/09 z dnia 29.09.2009 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu rozliczania kosztów z tytułu zużycia zimnej i ciepłej wody oraz odprowadzania ścieków.

Uchwała nr 7/09 z dnia 29.09.2009 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu rozliczania kosztów centralnego ogrzewania w lokalach mieszkalnych i użytkowych Spółdzielni Mieszkaniowej Razem” w Słupsku.

Uchwała nr 8/09 z dnia 29.09.2009 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu rozliczenia kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi i ustalania wysokości opłat za lokale mieszkalne, użytkowe i garaże.

Uchwała nr 9/09 z dnia 29.09.2009 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu porządku domowego obowiązującego mieszkańców w Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku.

Uchwała nr 10/09 z dnia 17.12.2009 r. w sprawie zmiany wysokości funduszu remontowego dla właścicieli mieszkań z odrębną własność.

Uchwała nr 11/09 z dnia 17.12.2009 r. w sprawie ustalenia wysokości premii dla członków Zarządu, pracowników administracji Spółdzielni w wysokości 30% miesięcznych poborów brutto.

 

Uchwały podjęte przez Radę Nadzorczą w 2008 r.

 

Uchwała nr 1/08 z dnia 13.03.2008 r. w sprawie zatwierdzenia planu gospodarczego Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” w Słupsku.

Uchwała nr 2/08 z dnia 13.03.2008 r. w sprawie uchwalenia cen piętnastu stryszków w nowowybudowanych budynkach A, B przynależnych do mieszkań dwupoziomowych.

Uchwała nr 3/08 z dnia 13.03.2008 r. w sprawie uchylenia uchwały nr 6/07 z dnia 26.06.2007 r. i ustalenia następujących poborów dla członków Zarządu Spółdzielni „Razem”.

Uchwała nr 4/08 z dnia 24.04.2008 r. w sprawie podjęcia decyzji o zaprzestaniu dostarczania wody do budynków Wspólnoty Mieszkaniowej Hubalczyków 12B i 12C z chwilą zakończenia własnej inwestycji budowlanej.

Uchwała nr 5/08 z dnia 27.05.2008 r. w sprawie ustalenia terminu Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni na dzień 26.06.2008, godzina 17:00. 

Uchwała nr 6/08 z dnia 05.11.2008 r. w sprawie terminu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni na dzień 17.12.2008, godzina 17:00. 

Uchwała nr 7/08 z dnia 18.11.2008 r. w sprawie umorzenia odsetek, w wysokości 4.499,00 zł, od zaangażowanego kapitału Spółdzielni. Dotyczy zakupu lokalu nr 52 i 53 w nowowybudowanych budynkach.

Uchwała nr 8/08 z dnia 05.11.2008 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat w nowych budynkach:

- opłata administracyjna 1,50 zł/m² powierzchni mieszkania, – opłata funduszu remontowego 0,50 zł/m².

 

Uchwały podjęte przez Radę Nadzorczą w 2007 r.

 

Uchwała nr 1/07 z dnia 11.01.2007 r. w sprawie poborów dla poszczególnych członków Zarządu do 30.04.2007 roku, które pozostają na tej samej wysokości, co w roku 2006.

Uchwała nr 2/07 z dnia 22.02.2007 r. w sprawie zatwierdzenia Planu Gospodarczego Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” na rok 2007. 

Uchwała nr 3/07 z dnia 05.03.2007 r. w sprawie zatwierdzenia Planu Remontów Spółdzielni Mieszkaniowej „Razem” na rok 2007.

Uchwała nr 4/07 z dnia 07.05.2007 r. w sprawie poborów dla poszczególnych członków Zarządu do 30.06.2007 roku, które pozostają na tej samej wysokości.

Uchwała nr 5/07 z dnia 07.05.2007 r. w sprawie uchwalenia następujących cen 1m² nowowybudowanych mieszkań.

Uchwała nr 6/07 z dnia 26.06.2007 r. w sprawie ustalenia poborów dla członków Zarządu Spółdzielni „Razem”.

Uchwała nr 7/07 z dnia 11.07.2007 r. w sprawie upoważnienia Zarządu Spółdzielni do zakupu 1/3 udziału w sprawie własności nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka 188/36 przy ul. Hubalczyków w Słupsku, księga wieczysta SL1S/00081928/1 za cenę 31.400 PLN.

Uchwała nr 8/07 z dnia 11.07.2007 r. w sprawie zatwierdzenia „Regulamin szczegółowych zasad funkcjonowania i rozliczania kosztów budowy oraz ustalania wkładów”.

Uchwała nr 9/07 z dnia 02.10.2007 r. w sprawie ustalenia terminu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków na dzień 22.11.2007 roku o godzinie 17:00.

Uchwała nr 10/07 z dnia 23.10.2007 r. w sprawie anulowania uchwały nr 9/07 z dnia 02.10.2007 i tym samym ustalenia nowego terminu Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Członków Spółdzielni na dzień 28.11.2007 roku o godzinie 17:00.

Uchwała nr 11/07 z dnia 11.12.2007 r. w sprawie obniżenia opłaty funduszu remontowego z 2,00 zł/m² na 1,50 zł/m² i jednocześnie przesunięcie tej kwoty na opłatę administracyjną podwyższając ją z 1,80 zł/m² na 2,30 zł/m² powierzchni mieszkania.